După cum cred că bine ştiţi, in Cultul Penticostal s-a introdus un nou regulament care a vizat în mod principal tineretul. Deşi majoritatea sunt nemulţumiţi şi unii chiar revoltaţi de cele scrise, ceea ce s-a vorbit ieri la biserică m-a convins 100% de ce am eu, personal e de facut.
S-a citit textul din Luca 13, iar ceea ce a fost evidenţiat de unul din tinerii care au înţeles regulamentul, a fost versetul 24 : „Nevoiţi-va să intraţi pe uşa cea strâmtă. Căci vă spun, că mulţi vor căuta să intre, şi nu vor putea.” Un mare adevăr a fost spus, şi anume că noi, tinerii, prin hair style-urile noastre şi îmbrăcămintea tot mai versificata, identica aproape cu a celor de „afară” am cam lărgit aşa numita, simbolică „uşă strâmtă”.
Doar 2 exemple am să dau…ceea ce pe mine m-a facut sa cad pe gânduri şi să recunosc că această procedura s-a iniţiat spre binele nostru.
Să luăm partea în care se zice despre tipul hainelor… Gândeşte-te că esti invitat şi mergi la o nuntă…iţi iei cumva blugi tăiaţi? Sunt sigură că ţinuta ta va fii una de gală, cu toate că acum pantofii sunt înlocuiţi cu teneşi şi aşa mai departe. Te îmbraci elegant cu toate că eşti în faţa oamenilor, dar e interesant că în faţa lui Dumnezeu iţi permiţi să vi lejer.
Al doilea exemplu constă în faptul că noi, cum zice şi Biblia „urcam mereu” spre ţara de sus. Dacă ai fi un alpinist, şi ai urca pe un munte, ţi-ai încărca rucsacul cu greutăţi mari şi nefolositoare? Ţi-ai pune sute de kg în spate? Sau mai de grabă lucrurile uşoare cele mai utile? Aşa este si pe drumul spre cer. În urcarea noastră, părerea mea e că nu are rost să ne încărcăm cu poveri inutile, care ne îngreunează mersul nostru în ascensiune spre ţara de sus. Fiţi binecuvântaţi!!
myrcea Spune:
on octombrie 8, 2007 at 6:01 pm
sunt in totalitate de acord cu u in ceea ce ai spus mai sus…da vezi u nu poti trai marginalizat de ceilalti…..si din idea asta mentalitatea tinerilor nu a putut percepe decat ce nu era necesar……cum ca ar trebui sa aratam cat de cat ca ei…..si din lipsa de ocupatie intervine si factorul”RUSINE”……pe care noi din pura constiinta si binevointa il lasam sa patrunda si sa ne contamineze asa zisu “motoras”(creerul)……..sper din toata inima sa intelegem cu toti si sa ne dam seama cat de” stramta” este “usa”……caci acolo in locul fagaduit de Domnu nu va fi nici hair -style nici parada de moda…..si “Regulamentul Penticostal” nu trebuie sa il consideram o lege batuta in cuie ,ci un sfat care ne priveste pe fiecare in parte ,e dat spre binele nostru…..de noi depinde daca il respectam sau nu. …
romoflorin Spune:
on octombrie 14, 2007 at 7:34 pm
eu cred ca ideea este sa fii liber, sa fii ingrijit, sa ai propriul stil, dar nu sa fim niste “catelusi” care ne guduram pe langa cei din lume ca sa ne accepte in cercul lor, sau sa nu ne marginalizeze. Eu cred ca noi trebuie sa ne diferentiem prin caracter. Daca ai caracter crestin, nu cred ca poti sa treci neobservat, chiar si daca te imbraci ca ei, si oricum vei fi prigonit. Iar daca te imbraci mai decent dar ai un caracter ca al lor (celor din lume) stai linistit ca te vor primi in cercul lor.
marius pop Spune:
on octombrie 19, 2007 at 11:02 pm
“poarta stamta” n-are nimic de-a face cu diferenta de tinuta. Daca “oamenii firesti” s-ar imbraca conform acestui regulament cum ar trebui sa se imbrace penticostalii pentr a fi diferiti? Diferenta este data de sistemul de valori, principii si metode, de prezenta sau absenta dragostei (cea mai mare porunca, care cuprinde toata legea si proorocii). Daca faci un lucru pt ca esti obligat, nu din incredintarea ta nu-ti ajuta la nimic. Cred ca acest regulament este o recunoastere publica a crizei penticostale. Nu mai exista calauzirea Duhului Sfint ci doar calauzirea regulamentelor. Pe cind “indulgentele”…?
geannys Spune:
on octombrie 20, 2007 at 7:56 am
intr`un fel e drept faptul ca, ipotetic vorbind, daca “cei firesti” s`ar imbraca la fel ca si crestinii (penticostali sau alte confesiuni), nu ar fi nicio problema(cu toate k inima nu poate fi schimbata doar prin schimbarea unul “ambalaj exterior”). dar problema care a cauzat aceasta “criza” este faptul ca in biserici au patruns tot mai mult curente straine -in loc sa ii determinam pe ei sa se pocaiasca, incepem sa ne comportam si imbracam la fel ca ei-. ori daca in biserici incepe sa fie concurentza intre hainele de firma si frezele cat mai electrizate…e clar k nu poate fi vorba de calauzirea Duhului Sfant. iar “indulgentzele” sunt factorul principal care a facut posibila aceasta criza si necesitatea unui regulament.
Yasmine Spune:
on octombrie 24, 2007 at 7:42 pm
Poate pentru unii pare absurd acest regulament dar puneti-va intrebarea: cu ce se deosebeste un tanar penticostal din ziua de azi de un tanar din lume??Eu zic ca nu se deosebeste cu NIMIC! Am inceput incetul cu incetul sa tinem pasul cu lumea! Cand intri intr-o biserica penticostala iti vine sa intri in pamant de rusine…surorile fara batic…ca doar scrie in Biblie ca numai cele maritate trebuie sa poarte batic..eu una nu am inteles ca ar face referire la starea civila..fuste scurte…machiaj…surori in pantaloni in biserica…fratii tinerii vin cat mai dati cu gel, haine cat mai extravagante, aere sofisticate…discutii despre ce film ai vazut, muzica ai ascultat, BIBLIA LASATA SA SE PRAFUIASCA PE RAFT IN NIBLIOTECA, e de preferat un joc pe computer sau o iesire la un club cu cei din lume…asa sunt tinerii penticostalii din ziua de azi…si ne mai miram de ce merge Biserica Penticostala in jos…SUNTEM MAI RAI DECAT CEI DIN LUME!!!! Daca am citi cu atentie Biblia si am medita mai mult la Cuvant, n-ar trebui ca, Cultul sa introduca regulamente in Biserica ci singuri am intelege cum sa ne imbracam si sa ne purtam ca niste copii ai lui Dumnezeu nu ca niste copii ai lui Satan!!! Cititi Biblia sa aveti lumina si sa capatati mantuirea! Domnul sa va binecuvinteze cu o inima ascultatoare de Cuvantul Lui!
-crin alb Spune:
on noiembrie 15, 2007 at 12:49 pm
Un regulament ca si un statut crestin ,trebuie sa fie dupa Cuvantul lui Dumnezeu
Trebuie sa ne imbracam potrivit cu ceea ce spune Duhul Sfant;
CU RUSINE SI SFIALA,SA NU DAM PRILEJ DIAVOLULUI,
,SA NU FIM PRICINI DE PACATUIRE,SA NU NE ASEMANAM CU CEI DIN LUME,CARE CAUTA POFTA LUMII,CARE TRECE.
uN STATUT IN CARE NOI TREBUIE SA FIM ACEEASI IN ORICE LOC(NU CA IN LECTIA DE MORALA A FRATELU IPUSTAN,MORALA DAR NEBIBLICA)
VORBESTE DEcultura in care traiesti,pai in cultura romaneasca doar barbatii purtau pantaloni,uitai va la pozele vechi,50;ca poti umbla in pantaloni ,dar nu in biserica si nu unde e multa lume,din care Biblie o fi citind dansul,ca in a mea scrie alfel,Domnul spune sa fim pilde in orice loc,nu numai in biserica,)
E VORBA SI DE FAPTUL CA SE ACCEPTA DE MULT HAINELE BARATESTI,FARA A MAI AVEA FEMINITATEA,PE CARE A LASAT O DOMNUL LA CREERE,
DOMNUL VREA SA FIM TOTAL DIFERITIel a creat parte barbateasca si parte femeeiasca,
NU SA DAM VINA PE CULTURA,ACUM SE SIMTE SEDUCTIA CULTURII,SE NEAGA ROLURILE DISTINCTE A BARBATULUI SI A FEMEII
CA IN CELE DIN URMA SA NU NE MAI SPERIEM DE HOMOSEXUALITATE,INCET INCET SA NE OBISNUIM CU LIPSA DIFERENTELOR DINTRE SEXE
,ASTEA IS SIRETLICURILE SATANEI.
ORICUM NU MAI CAUTAM SA PLACEM DOMNULUI,CACI NE AM RUGA CERAND SA NE ARATE CEEA CE NU PRICEPEM INCA
DACA AI DUHUL,NU TREBUIE SA TE INVETE NICI UN OM,
AM AUZIT CA TOTUSI REGULAMENTUL NU E INTRU TOTUL DUPA SCRIPTURI
INAINTE
STIAI DUPA TINUTA CINE E CRESTIN,ACUM DUPA TINUTA II POTI SPUNE LINISTIT N E C R E S T I N !
SI MAI CIRCULA O VORBA TARE “BIBLICA”DOMNUL SE UITA LA INIMA,
LA CARE INIMA NU LA CEA PE CARE O AI IN TRUP SI IL IMBRACi?NU DIN ADANCUL INIMII VORBESTE GURA?
DOMNUL NU SE UITA LA CEEA CE IZBESTE OCHIUL E VORBA CA NOI APRECIEM OAMENII DUPA IMBRACAMINTE,NU CA DOMNUL VREA SA UMBLAM FARA RUSINE SI FARA SFIALA IMBRACATI
NOI NU MAI SUNTEM AI NOSTRI SI DACA IL IUBIM PE HRISTOS IUBIM CEEA CE IUBESTE EL,CAUTAND SA I FACEM VOIA SA.
SUNT MULTI NENASCUTI DIN NOU,BOTEZATI CARE II STRICA SI PE CEILALTI
VAI!VAI!VAI!
geannys Spune:
on noiembrie 15, 2007 at 2:54 pm
Doamnul sa va binecuvinteze! intr`adevar este un mare semn de exclamare pentru tineretul crestin. Domnul sa ne dea lumina tuturor!
-crin alb Spune:
on noiembrie 16, 2007 at 6:33 pm
Uita te cum isi imbraca mamicile crestine fetitele…
Daca de mici le ai imbracat in pantaloni toata vremea,cum sa i spui cand e domnisoara ca nu e frumos,ca nu e cu rusine si sfiala
Azi nu se mai tine cont de asta ,dar toate au un rost,nu toate ne sunt de folos.
E simplu sa te imbraci dupa cum vrea Dumnezeu:te rogi,nu te uiti la ceea ce fac crestinii firesti,astepti si Domnul iti va vorbi,asa am inteles primind direct de la Domnul ,dupa rugaciune,daca sa ma acopar cand ma rog si daca sa ma imbrac in pantaloni sau nu,venisem din lume si aveam o multime.
Si Domnul mi a aratat,ca atunci cand ma rog trebuie sa fiu acoperita si ca pantalonul nu are ce cauta in garderoba mea,de acsa ,de strada,sau oriunde.
mama me nu avea pantalon in dulap,nici pe noi cele trei fete nu ne a imbracat in pantaloni,(despre care se stie ca nu s pe placul Domnului ,din mai multe motive,e vorba de sexualitate,ca poti provoca ganduri necrestinesti,etc.)
margareta Spune:
on noiembrie 19, 2007 at 9:18 am
sunt foarte de acord ca trebuie sa ne deosebim de ceilalti in purtare dar cei ce fac afaceri din biserica de ce nu se deosebesc de ce fac ce fac si ceilalti de afara?si apoi spun ca e binecuvantare si furtu si inselaciunea si minciuna si mai rau ca fac parte din conduceri ca ei au bani de afaceri si noua celor de jos ni se spun ca sunt frati credinciosi cu frica de Dumnezeu……oare putem insela pe Dumnezeu cand inrezistram numai ce vrem si cat vrem ca sa nu platim la stat …tva,impozit? Eu cred ca conducerea cultului ar trebui ca acestia sa nu mai faca afacerisa dea un regulament si pentru biserici ,pastor,i diaconi, casieri…ca acestia sa nu mai faca afaceri daca sunt slujitori.
-crin alb Spune:
on noiembrie 25, 2007 at 12:53 pm
La studiul biblic de azi,s a spus:
Noi trebuie sa na imbracam ca pentru Dumnezeu
trebuie sa ne imbracam ca si copii ai Lui
sa nu ne uitam la ceilalti frati,sau surori,ci la Hristos
ca exemplu
SIMPLU<NU?
mugur Spune:
on decembrie 4, 2007 at 11:29 pm
cred ca cea mai simpla solutie in toate chestiile astea ar fi respectarea Bibliei pe care zicem ca o citim in fiecare zi….si nu cum auzi din ce in ce mai des…ca unele lucruri au fost date pt cei de atunci…daca am avea cat de cat respect pt Dumnezeul nostru pt care ne batem in piept ca il slujim…nu am mai fi ajuns in halul asta….si faza e…ca cei din conducerea unor anumite biserici….in loc sa ne arate cum ar trebui sa traim…si sa ne sfatuiasca…precum pavel o facea lui timotei…ne tuflesc pur si simplu niste reguli…cu care noi ne dam cu capul si ne trezim dintrò data ca nu mai stim incotro sa o luam….si ajungem ca multi altii nu in alta parte decat in lume…si asta e cam cel mai dureros…cred ca orice tanar stie ca in fata Domnului vine imbracat cu ce are el mai bun si mai frumos…ca doar se intalneste cu Creatorul sau….dar cel mai dureros e ca ne legam de haine…si in interior putrezim si uitam care e problema cu adevar…si problema de multe ori e fapta de zi cu zi….ce ai facut tu astazi pt Hristos….poti sta tu curat sa zici…da…astazi am trait pt El?!…ar fi bine sa ne deschidem ochii din visul pe care il traim….si sa vedem ceea ce inseamna traire cu Dumnezeu….si ce inseamna pocainta….
alexx Spune:
on decembrie 20, 2007 at 11:22 am
pai daca ai vedea ce masini de lux, ce ceasuri si ce pantofi de multi euro poarta cei care pretind asa zisa decenta… ai lasa-o mai moale cu sustinerea publica
… sau daca ai vedea ce colaboratori pastori au in america si cum ii admira pe respectivii care au si inel, si cercei (nevestele) si pantaloni (tot ele…)
geannys Spune:
on decembrie 20, 2007 at 11:30 am
alexx, nu contest ca ai dreptate. dar la noi la romani este o vorba: “fa ce zice popa, nu ce face el”. si adevarul e k in special tineretul incet, incet adauga azi un fard, maine un inel, si asa mai departe pana ajungem sa spunem ca nimic nu mai este pacat. sper ca ma intelegi
. Fiti binecuvantati!
meconamv Spune:
on decembrie 31, 2007 at 3:21 pm
Da …..am vrut sa scriu un comentariu,dar,n-am cuvinte….Tot ce va pot spune ca ma doare sa vad si sa aud ce se-ntanpla cu BISERICA DOMNULUI ISUS. Da. Si mi-a fost dat sa vad ca :dupa ce m-am intors la Domnu`,El are si mai mault de lucru cu mine,I-mi rabda o multime de cusururi,deoarece nu mai sunt cel care nu stie…Da.IL IBESC MULT si de multe-ori,in DRAGOSTEA pe care I-o port ,i-mi vine sa scot”sabia” si sa-i tai in buc. pe toti cei care nu-L iubesc,si uit,de multe ori,ca eu am fost mai rau decat toti raii…Acum sa vedem de ce se-ntampla atatea lucruri ne-placute in BISERICA:imbracaminte…,posturi de radio crestine(de la care,de multe ori se poate face dysco pe muzica difuzata),pastori care-si lasa oile pierdute etc; aceasta,pentru ca, uni din cei care L-au primit pe Domnu`ISUS in inima,au mai pastrat,tot in acea inima,si ceva din gunoaile lumii… Va rog ,pentru DRAGOSTEA care ne-O poarta sa facem curatenie in inimile noastre….
rus maria Spune:
on februarie 11, 2008 at 9:23 am
M-am intors la Domnul in 17.09.2006 provenind dintr-o familie ortodoxa care nu a fost de acord cu hotararea mea.Pot spune ca am cunoscut foarte bine biserica si doctrina ortodoxa pe care cu cat o cunosti mai bine cu atat te indepartezi si crezi mai putin in ea.Biblia mi-a aratat calea pt a-l slujii pe Isus daca urmam ce scrie in biblie nu avem cum sa il suparam pe Domnul.Tinuta din adunari a tinerilor insa lasa de dorit fetele vin cu fusta mini pot spune cu bluze care de care mai decoltate si foarte mulate cordelute pe cap,parul vopsit si machiajul nu ai cum sa nu il observi de la 10 m,ca sa nu mai vorbesc de comportament si de reputatia pe care o au.Iar baietii ca sa nu se lase mai prejos vin cu freze in care au 1 kg de gel.Eu nu cred ca Domnului ii place ca,copii lui sa vina asa la biserica,sa mearga asa la scoala,sa aibe o astfel de purtare in lume.Nu spun ca ar trebui sa umblam imbracati cu un sac dar tinuta noastra oglindeste personalitatea si purtarea pe care o avem in biserica si in afara ei.Cum putem sa fim o “lumina”pt cei din jurul nostru cand noi prin tinuta si comportament suntem mai rai ca ei.Nu vreau sa critic pe nimeni eu mai am multe de invatat dar fratilor cineva trebuie sa ii ajute pe acesti tineri e mare pacat sa te nasti intr-o familie crestina si intoarsa la Domnul si sa nu iti dai seama cat de binecuvantat esti,eu am ratacit aproape 23 de ani pana am descoperit dragostea si bunatatea Lui.Sa ne pocaim caci niciodata nu e prea devreme…
CĂLIN Spune:
on februarie 13, 2008 at 9:43 am
Dacă vezi un om căzut pe stradă nu-l ridici că nu-l cunoşti , nu e îmbrăcat ca tine , nu e ,, de-al tău ” , te fereşti , te faci că nu-l vezi şi mergi mai departe… Şi vine altă persoană , îl ridică , îl duce la spital , îl ajută , … Când vom înţelege că indiferent de cult , religie , legi impuse de oameni pentru oameni , trebuie să primeze OMENIA atunci ne vom putea duce la dreapta judecată cu speranţa că vom fi mântuiţi . Cât timp ne împiedicăm de reguli , ne uităm în ograda vecinului , trăim cu frica zilei de mâine , nu vom putea progresa ca individ şi nici nu vom putea iubi cu adevărat .Dumnezeu ne-a lăsat pe pământ să trăim , să suferim , să iubim , să ne asumăm greşelie făcute , să gândim prin el . Suntem egali prin naştere şi moarte … Diferenţa o face OMENIA şi bisericuţa din sufletele noastre … Degeaba mergi la orice slujbă , adunare , etc. , dacă în sufletul tău lumina e stinsă …
m7an9u Spune:
on februarie 24, 2008 at 11:44 pm
FRATZILOR!!!! V-ATI GANDIT CA PRIN USA STRAMTA POATE PATRUNDE MAI REPEDE UN BICICLIST SAU PIETON DECAT UNUL CU UN MERTZAN , JEEP SAU CINE STIE CE MASINA DE LUX(AVIZ AMATORILOR). HAI SA FACEM CE SPUNE BIBLIA IN VIETZILE NOASTRE, SA NE AJUTAM UNII PE ALTII INDIFERENT DE CULT. IAR CEI CARE NU AU ,,BLUGII RUPTZI,, SA ARUNCE PRIMII CU PIATRA! ASA SA NE AJUTE DUMNEZEU.AMIN!
eliza Spune:
on aprilie 10, 2008 at 10:58 am
Eu sunt ortodoxa si nu mi-as schimba religia pt nimic in lume.dupa parerea mea cei care isi schimba religia sunt slabi deoarece nu sunt capabili sa gandeasca singuri si sa creada in Dumnezeu decat in turma,pt ca asa sunt pocaitii,o turma.sa nu mergi imbracata in pantaloni pt ca esti fata?cea mai mare aberatie pe care am auzit-o.normal ca e mai bine asa pt sanatatea nostra,pt rinichii nostii.sa nu te machiezi,sa nu te vopsesti,sa nu porti bijuterii?de ce?atata timp cat esti decent si nu ai un stil opulent nu e pacat.voi,cei care v-ati schimbat religia si ati devenit pocaiti nu va ganditi ca poate Dumnezeu va dat in familia aia de ortodoxi sau orice alta religie cu un scop??????ca trebuie sa faceti ceva asa cum va dat?nu sa va schimbati dintyr-o parte in alta,dupa cum bate vantul?vi se pare normal sa va purtati ca acum 300 de ani,cu fusta,batic si alte chestii???lumea evolueaza si religia o data cu ea,sau voi nu vreti sa evoluati?mie nu mi se pare normal sa va tot strigati sus si tare religia,sa va laudati…cel care crede cu adevarat nu trebuie sa se laude,poate sa tina pt el si gata,dar nu…voi va laudati si incercati sai atrageti si pe altii de partea voasta,cu pliante,reviste care sunt o adevarata minciuna.si ce tot vreti atat sa va diferentiati de noi,ceilalti prin imbracaminte,tunsoare,nemachiaj,de ce?aveti nevoie de diferentiere pt a arata ca religia voastra e mai buna?sunt sigura ca Dumnezeu nu vrea asa ceva,sa ne batem pt care religie e mai buna…..in concluzie…sunteti oameni slabi intr-o turma numita penticostalism
geannys Spune:
on aprilie 27, 2008 at 10:10 am
Draga Eliza, daca ai rasfoi putin Biblia, ai descoperii un lucru fundamental care Il defineste pe Dumnezeu: El nu se schimba in functie de trend-uri sau mai stiu eu ce schimbari pe care, dintr-un motiv sau altul, oamenii le fac. De asemenea, daca ai cunoaste macar cateva lucruri despre penticostali nu ti`ai permite sa zici ce ai zis mai sus, dar imi pare rau sa-ti spun dar vorbesti in necunostinta de cauza. Noi, penticostalii, nu promovam extravaganta, de accea ne imbracam modest, decent si simplu, nu ca sa fim diferiti de voi, ci pentru ca asa ne invata Biblia, pe care te sfatuiesc sa o citesti macar putin, pt a cunoaste intai voia lui Dumnezeu, si apoi a arunca haotic cu piatra in stanga si-n dreapta, atat timp cat nici noi nu blamam sau acuzam religia ortodoxa. As vrea sa iti mai spun ca noi nu impartim nici reviste nici pliante si nici biletele cu nu stiu ce, ci cei de la “martorii lui Iehova”. Si daca ziceai de baticuri, da-mi voie sa-ti spun ca nici la manastire nu te lasa sa intri ca un bradulet de craciun, cu haine scurte si fara sa ai capul acoperit, iar manastirile nu apartin de, cum spuneai “pendicostalism”. “Oameni slabi” nu cred ca suntem atat timp cat reusim sa ne infranam de la atatea lucruri (betie, vorbe murdare, alcool, droguri, batai si altele pe care voi le faceti). Si deci…cine sunt slabi? Cei care se stapanesc sau cei care sunt dependenti de aceste lucruri? Ceea ce pot face pt tine e sa te sfatuiesc sa te informezi mai mult inainte sa vorbesti despre lucruri pe care nu le counosti, nu le stapanesti, asteptand apoi ca cineva sa te aprobe.
florian Spune:
on mai 17, 2008 at 8:07 am
ELIZA ai pus punctul pe i.intradevar la penticostali femeia este creata doar pt a se inmulti .nu are dreptul sa aibe opinie nu are dreptul sa fie feminina este o nebunie care a fost importata de la religia musulmana.aici nu este vorba de a fi decenta aici barbatii frustati se considera stapanii femeilor.la inceput am crezut ca sunt oameni iubitori buni la suflet dar mi-am dat seama ca aici s-au adunat efectiv tot ce a respins cealalta lume.se predica in nestire se predica de oricine toti cred ca ei sunt cei alesi de DUMNEZEU dar uita esentialul UITA CA SUNT DOAR SIMPLI OAMENI .
geannys Spune:
on mai 17, 2008 at 11:27 am
Intr`adevar suntem doar simplii oameni, in schimb, spre deosebire de ceilalti care PRETIND ca sunt crestini, noi respectam Biblia. Iti dau un raspuns asemanator cu cel pe care i l`am dta Elizei: intai informeaza`te (in cazul de fatza citeste Biblia cu atentie) si apoi o sa discutam mai pe larg. Nu incercati cu degete murdare sa aratati pata de pe haina noastra. Niciun om nu este perfect,e adevarat. Nici nu pretindem ca suntem.
Biblia, daca ai fi citit spune ca femeia sa fie supusa barbatului, la fel cum Isus a fost supus Tatalui. Si aici situatia e subiectiva. Dar de la femei supuse la femei “bune doar de inmultit” e o prapastie destul de adanca.
FLORIAN Spune:
on mai 18, 2008 at 3:06 pm
AI spus ca respectati legea cum?In lege scrie clar toti romanii sunt egali in drepturi fie femei fie barbati.Cum femeia supusa barbatului?Adica doar gospodina ?Sau doar de inmultit.Te legi de BIBLIE ca asa scrie acolo.OARE CHIAR FACI CUM SCRIE IN BIBLIE?CU ce esti mai crestin ca noi?ATI IMPORTAT DE LA CRESTINI CE ATI VRUT DE LA MUSULMANI LA FEL SI ACUM SUNTETI MAI BUNI CA NOI?CU CE?CU NISTE IMPUNERI PROSTESTI AIA NU E VOIE AILALTA LA FEL?OARE CATI DINTRE VOI FACETI CE SPUNETI?TE-AI UITAT SA VEZI CE FEL DE OAMENI SUNT IN SECTA?AVARI CARE ASTEAPTA AJUTOARE SAU SA PLECE PE DINCOLO LA FRATI.DE FAPT SCUZE DAR ACEST CULT A DECAZUT DE TOT.INTRADEVAR FEMEIA TREBUIE SA FACA CAT MAI MULTI COPII CA SA FIM MAI NUMEROSI.DA E PROSTIE ASTA.CREDEMA TE LEGI DE BIBLIE DAR DE FAPT TRAIM DUPA NISTE LEGI PE CARE NU AI CUM SA LE INCALACI.
geannys Spune:
on mai 18, 2008 at 5:18 pm
Sa iti spun ce inseamna supunere? Supunerea nu e robie sau sclavism cum intuiai mai sus. Supunerea este ascultarea, si din cauza ca in familiile din “cultul” nostru este ascultare nici divortzuri nu sunt. Stai linistit ca nimeni nu ingradeste femeia, ci din potriva este cinstita si respectata ca fiinta umana.
Padure fara uscaciuni nu este. Probabil unii fac abuz de unele lucruri, dar nu`i treaba nimanui sa judece pe nimeni (tot Biblia zicea). Si nu poti face o generalizare din cauza unor cazuri izolate. CRESTINISMUL e intemeiat de Isus Cristos care zice sa fim ca El (indiferent de organizatie/cult). Analizeaza si vezi cati “crestini” au citit macar o data Biblia, sau daca in afara de Paste si de Craciun mai dau pe la biserica. Nimeni nu e perfect, dar unii macar se straduiesc si renunta la multe pentru a implini Biblia (care de altfel sta la baza crestinismului, si e penibil ca majoritatea crestinilor nici n`au vazut o Biblie in viata lor). Noi nu chemam oamenii la un anumit cult, ci ii chemam la viata, le zicem despre Isus si despre Cuvantul Lui, Biblia. Atat tot. Gasesti ceva rau in asta?
FLORIAN Spune:
on mai 19, 2008 at 4:35 pm
NU SUNT DIVORTURI INTRE PENTICOSTALI?PE CE LUME TRAIESTI?INTRADEVAR DACA O FEMEIE VREA SA DIVORTEZE DIN CULTU VOSTRU ESTE EXCLUSA PE LOC.SA NU MA CONTRAZICI PT CA MA OCUP CU ASA CEVA.AM VAZUT CU OCHII MEI CAND FETE FRUMOASE TINERE SUNT OBLIGATE SA SE MARITE CU FRATI DIN ALTE TARI.OARE SE INTREABA NENOROCITII AIA DE PARINTI CUM O DUCE FATA LOR PRIN NU STIU CE TARA?OOOARE POATE FATA AIA SA DIVORTEZE ?NU NU CRED.NU STIU SUNTETI ASA INCUIATI VEDETI DOAR BIBLIE.AM AVUT CAZURI IN CARE FETE PENTICOSTALE S-AU INDRAGOSTIT DE BAIETI CRESTINI.AU FOST EXCLUSE PE LOC.ZICI CA SUNTETI BUNI?NU CRED SUNTETI SUB MAJORITATEA CRESTINILOR CREDCA SUNTETI EXACT CA ISLAMISTII.IMI PLACE DE TINE CA INCERTI SA-TI IMPUI CA SUNTETI BUNI DAR DIN PACATE CU O FLOARE NU SE FACE PRIMAVARA
geannys Spune:
on mai 19, 2008 at 4:42 pm
Nu imi impun nimic, e ceea ce simt si sunt ferm convinsa de ce zic. Partea cu obligatul in casatorii…da`mi voia sa`ti spun ca nu suntem in evul mediu totusi, si blamari poate aduce oricine bazat pe te miri ce teorii nefondate. Cred ca, si iarta`mi indrazneala, dar asta am inteles eu din “conversatia” noastra, si anume ca impresia ta e foarte subiectiva. In sesnul ca ai ceva personal cu penticostalii si tind sa cred ca nu numai. Sper sa nu te superi pe mine, nu am nimic cu tine, si nici nu incerc sa duc un razboi rece sau orice fel de duel verbal cu tine. Am incercat pe cat posibil sa te fac sa privesti per ansamblu pe cei diferiti de tine. Sper sa ma intelegi. Fii binecuvantat!
FLORIAN Spune:
on mai 19, 2008 at 7:21 pm
ADEVARUL CA AM CEVA CU PENTICOSTALI.AM INCERCAT SA-I INTELEG DAR NU AM PUTUT.BU-MI IMAGINEZ CUM UN CUPLU DE OAMENI NORMALI POATE AVEA 17 COPII.NU IMI IMAGINEZ CE COPILARIE AU COPII AIA.ESTE VROIA DOMNULUI SPUN PARINTII.OARE MA INTREB EU.SA STAI IN 3 CAMERE 20 DE INSI?SA CREZI CA DACA FACI 100 DE COPII O SA FI ALES DE DOMNU?SA TE PORTI MIZERABIL DE INJOSITOR CU FEMEILE.SA NU LE LASI SA-SI POATA CROI SG UN VIITOR PT CA E PACAT .SA PRETINZI CA AI DUHUL SFANT IN TINE SI CA VB TOATA NOAPTEA CU DOMNUL.SA TE IMBOGATESTI DIN AJUTOARELE PRIMITE DIN STRAINATATE.SA IMPARTI BUNURILE NUMAI CU FRATII DIN COMITET.DA AM CEVA CU PENTICOSTALII PT CA O MANA DE ASA ZISI SEFI CONDUC NISTE OAMENI CA PE O TURMA ,PACALINDUI SI MINTINDUI.EU NU SUNT PERFECT,NU AM DUHUL SFANT IN MINE DAR OBSERV SI EU LUCRURILE CARE NU SUNT BUNE.NU STIU POATE ACOLO LA TINE E ALTFEL DAR AICI IN ORASUL MEU ASA MERG LUCRURILE.SPER SA NU ITI PAR UN FANATIC DAR ASTA CRED EU ACUM DESPRE CULTUL PENTICOSTAL
geannys Spune:
on mai 20, 2008 at 11:53 am
Nineni si nicaieri nu`i totul perfect, si cum ziceam mai sus, nu poti generaliza neavand fondul necesar. Nu stiu de unde esti, si nu`i important asta, dar atat timp cat ne uitam la oameni, nu`L vedem pe Dumnezeu. Nu neg faptul ca mai sunt neregul in unele locuri, da eu personal nu sunt atrasa de a afla lucruri de genul pentru ca nu ma ajuta cu nimic. Nu te cred fanatic, stai linistit. E parerea ta si o respect, in fond toata lumea are dreptul la opinie, dar cu specificarea ca opinia noastra nu trebuie sa lezeze aproapele in niciun fel.
FLORIAN Spune:
on mai 21, 2008 at 4:32 pm
DACA TU NU FACI NIMIC ALTII LA FEL NU FAC NIMIC ATUNCI CULTUL VOSTRU SE VA STINGE USOR DAR SIGUR.UN CULT CARE SE CREDE CEL MAI BUN ESTE OBLIGAT SA TACA SI SA NU VB NIMIC.CINE ARE CURAJUL CA MACAR SA RIDICE CAPUL SI SA COMENTEZE CEVA ESTE EXCLUS IMEDIAT.UITE IERI S-AU PRIMIT AJUTOARE DIN OLANDA,CIUDAT CU MOBILA CU MANCARE CU HAINE DAR DIN PACATE AU FOST IMPARTITE DE COMITET.LA CEILALTI LI S-AU OFERIT HAINE LA CUTII UNELE ADUSE DE ACASA DE CEI DIN CONDUCERE.I-AM FILMAT SI MI-AR PLACEA SA-I DAU PE UN POST TV DAR PENTRU CA IN ACEL CULT AM CEA MAI BUNA PRIETENA NU AM SA FAC.MA INTREB TOTUSI CINE POATE LUA MASURI LA VOI IN CULT? CINE PUNE SA PREDICE OAMENI CARE AU 4 CLASE PRIMARE?NU STIU DAR POATE MA AJUTI TU
geannys Spune:
on mai 22, 2008 at 11:04 am
Am sa incerc sa te ajut, dar prima data da`mi voie sa te intreb: de ce te contrazici? Mai sus ziceai ca renegi cat poti penticostalii (din motive personale) si deci, nu ai nicio legatura cu ei. Ziceai ca s`au primit niste ajutoare pe care le`a impartit comitetul, dar, daca nu esti in comitet cum te`au lasat acolo si sa`i si filmezi? Ceva neclar e aici, imi permit sa spun chiar ca ai batut putin campii cu gratie. Daca tot ii consideri “ultimii oameni”, cum de cea mai buna prietena a ta face parte dintre ei? Nu ti se pare ca tot ce`ai zis mai sus se bate cap in cap? Cineva minte aici, si se foloseste de false premise pentru a arunca cu noroi hai-hui. Acel cineva esti tu. Daca tot zici ca ai dovada clara a ceea ce ai zis mai sus, atunci te las sa o postezi la mine pe blog, fara nicio problema.Dar sunt 100% sigura ca e doar un pretext josnic cu care incerci sa argumentezi ceva inexistent.
FLORIAN Spune:
on mai 22, 2008 at 1:12 pm
ok.crezi ca spun aberatii?crezi ca arunc cu noroi in penticostali?ma intrebi de ce sunt prieten bun cu o penticostala?am copilarit cu ea si de aceea.cum am putut filma simplu de la mine se vede direct in curtea bisericii.daca as arunca cu noroi in ei atunci as avea mult mai mult noroi decat crezi.am fost si eu in taberele de vara cu tineretul penticostal si acolo a fost chiar super o adevarata misa.te supara adevarul si zici ca am eu ceva cu ei?nu.vreau doar sa atrag atentia ca nu sunt oamenii care pretind ca sunt.vreau sa atrag atentia ca o comunitate minoritara care se vrea sa fie una model este de fapt una depasita de situatie.nu parerea mea se bate cap in cap ci ce se intampla in comunitatea penticostala de aici.nu neg ca are si partile ei bune.dar vad ca orice as spune rau despre ei tu spui ca nu este adevarat sau cel putin asta incerci a-ti impui.din pacate adevarul de tepaseste,ar trebui sa vezi prin ochii mei impartiali si ti-ai da seama de ceea ce se intampla.la fel ca tine cred si cei din biserica ei vad doar binele nu si raul.e pacat ca atunci cand vi se trage atentia pt ceva sariti si spuneti ca avem noi ceva cu penticostalii.e pacat ca vedeti doar in fata .credeam ca esti altcumva .pacat.scuze ca am incercat sa vad daca si in tara sunt la fel toti penticostalii.
IOSIF ASLAM-CARANSEBES Spune:
on iunie 1, 2008 at 4:27 pm
DUMNEZEU SA BINECUVINTEZE GANDURILE BUNE SI PE CEI CE LE-AU GANDIT SA FIE DE FOLOS TINERILOR,COPIILOR NOSTRI SI VIITORILOR SLUJITORI AI LUCRARII DE MANTUIREA SUFLETELOR.
MA BUCUR DIN TOATA INIMA CA SE MAI PROPAGA GANDURI SI DORINTE BUNE SI REFERITOR LA IMBRACAMINTE CA CHIAR,LASA DE DORIT.CONFUNDAM ADESEA BISERICA CU DISCOTECA SI SPUNEM CA NE-AM BUCURAT.SI VIZA-VI DE IMBRACAMINTE DAR SI DE MUZICA SI SPER CA VOR INTELEGE MULTI IN SPECIAL TINERII.IAR NOI CEI VARSTNICI TREBUIE SA INTELEGEM SI SA NE ADUCEM AMINTE DE VECHILE CARARI.
DUMNEZEU NU S-A SCHIMBAT
FITI BINECUVANTATI
Moscu Gelu Spune:
on iunie 2, 2008 at 7:45 am
Biblia ne spune clar: Poarta cea stramnta, uneori ne autoamagimi crezand ca ori cum vom ajunge in Tara Eterna foarte usor. Biblia spune:Matei 24:38 În adevăr, cum era în zilele dinainte de potop, când mâncau şi beau, se însurau şi se măritau, până în ziua când a intrat Noe în corabie,
Matei 24:39 şi n-au ştiut nimic, până când a venit potopul şi i-a luat pe toţi, tot aşa va fi şi la venirea Fiului omului.
Matei 24:40 Atunci, din doi bărbaţi care vor fi la câmp, unul va fi luat şi altul va fi lăsat.
Matei 24:41 Din două femei care vor măcina la moară, una va fi luată şi alta va fi lăsată.
Matei 24:42 Vegheaţi dar, pentru că nu ştiţi în ce zi va veni Domnul vostru.
Matei 24:43 Să ştiţi că, dacă ar şti stăpânul casei la ce strajă din noapte va veni hoţul, ar veghea şi n-ar lăsa să-i spargă casa.
Matei 24:44 De aceea, şi voi fiţi gata; căci Fiul omului va veni în ceasul în care nu vă gândiţi.
Matei 24:45 Care este deci robul credincios şi înţelept, pe care l-a pus stăpânul său peste ceata slugilor sale, ca să le dea hrana la vremea hotărâtă?
Matei 24:46 Ferice de robul acela, pe care stăpânul său, la venirea lui, îl va găsi făcând aşa!
Matei 24:47 Adevărat vă spun că îl va pune peste toate averile sale.
Matei 24:48 Dar dacă este un rob rău, care zice în inima lui: ,Stăpânul meu zăboveşte să vină!’
Matei 24:49 Dacă va începe să bată pe tovarăşii lui de slujbă, şi să mănânce şi să bea cu beţivii,
Matei 24:50 stăpânul robului aceluia va veni în ziua în care el nu se aşteaptă, şi în ceasul pe care nu-l ştie,
Matei 24:51 îl va tăia în două, şi soarta lui va fi soarta făţarnicilor; acolo va fi plânsul şi scrâşnirea dinţilor.
pacatosul Spune:
on iulie 7, 2008 at 10:12 pm
fratilor mai putina vorba si mai multe fapte ” pentru ca ascultarea face ma-i mult ca orice jertfa”
pacatosul Spune:
on iulie 7, 2008 at 10:22 pm
atata timp cat nu este respectata biblia in tot ceea ce faci conform cu ce este scris nu poti sa te numesti crestin. si nu poti vorbi daca nu cunosti cuvantul,va rog din suflet cercetati cu atentie cuvantul lui dumnezeu si dupa aceea vorbiti.
geannys Spune:
on iulie 9, 2008 at 5:50 am
FlORIAN…nimeni nu a zis despre penticostali ca sunt oameni perfecti. ar fii o aberatie sa sustin asta, pentru ca si noi tot oameni supusi greselilor suntem. eu nu vreau sa lungim povestea sau sa tintesc asupra nimanui. dar ti`am atras atentia asupra stradaniei noastre de a fii buni crestini, atat timp cat unora, desi poarta acest nume, habar nu au cu ce se mananca credinta. ceea ce am vrut sa`ti spun e ca nu e bine sa arati paiul din ochii aproapelui si sa nu vezi banrna din ochiul tau.
M. Bunea Spune:
on august 6, 2008 at 12:28 am
Dupa cum vedeti eu imi dau numele intreg, nu glumite ca “geannys” si alte glumitze de astea de prost gust.
1. Vedeti ca unii dintre voi avetzi probleme grave de ortografie
2. Ce mare descoperire ati facut ! Ca respectul fatza de cei din jur se exprima si prin modul in care te imbraci !
3. Vedetzi ca expresiile de genul “noi” fatza de cei ” de afara” este folosit si de puscariasi
4.Ati avut norocul sa va nasteti intr-un popor care s-a crestinat prin propria vointza, pentru ca preceptele crestinismului erau prezente cu sute daca nu chiar mii de ani inainte. Toate popoarele din jur s-au crestinat in urma unui edict dat de tzar, imparat, despot. Religia asta a voastra a fost creata pe la 1901 in Statele Unite si importata prin 1920. Cind acest popor era crestin, nu se descoperise America. Sint de acord ca bisericile crestine actuale au deviat serios de la litera Bibliei, dar solutia nu este sa creati o noua biserica.
Este pueril, dar nu faceti decit sa inlocuiti niste popi cu altii. Va urez fericire, in gaselnitza voastra, ca doar ” Fericiti cei saraci cu duhul “, nu ?
Vasile Moga Spune:
on august 12, 2008 at 9:53 pm
Sunt cuvinte care nu ar trebui pomenite pe net ,pardon… porcarie ,pt ca ,prin aceste ochiuri de retea ,circula si…multe ,multe porcarii!!!
Daniel Spune:
on septembrie 4, 2008 at 10:33 am
Mr. Florian … ce ai tu cu modul de viata al altora ? Esti cumva invidios sau complexat ori … prostut ? Cu ce te afeteaza pe tine modul de viata al penticostalilor ? Si apropos de stingerea cultului penticostal … constat cu stupoare ca infumurata ta “inteligenta” este depasita ! De ce spun asta ? Pai statisticile oficiale din Romania confirma ca penticostalii au crescut cu peste 50% din 1992 si pana azi. Deci cu vreo 120.000 de noi membrii. Baptistii au crescut cu 25.000 de membrii in aceeasi perioada. Dar ortodocsii, catolicii si reformatii ai scaut cu milioanele si cu sutele de mii. Mai informeaza-te si apoi critica-i si plange-i pe penticostali. Numai bine !
rotonib Spune:
on septembrie 7, 2008 at 6:25 am
cei care sunt ortodoxi mai inaite de orice intrebati-va daca aveti o relatie vie cu Dumnezeu asa cum El a hotarat-o si nu oamenii. Adica daca Domnul Dumnezeu va este Tata si va rugati Lui prin Duhul Sfant , daca traiti prin prezenta Lui sau daca cumva nu urmati o religie si o credinta nebiblica si mincinoasa rugandu-va la Maria, apostoli sau ingeri lucruri total interzise de Biblie. Daca nu credeti cercetati Noul Testament si pocaiti-va de urgenta adica cereti-va iertare Domnului pentru batjocora adusa si pentru urmarea unor traditii moarte . Nu am de gand sa insir toate traditiile si lucrurile pagane si dracesti practicate de cultul ortodox (pomeni , farmece,inchinare la morti si pentru morti, inchinare la om etc). Deci cei care sunt din cultul ortodox doresc sa va avertizez ca relatia cu Dumnezeu nu inseamna traditie si ce a-ti fost invatati ci o inima daruita Domnului Isus . Cautati-L sincer si El vi se va descoperi !Cititi Noul Testament si cercetati planul lui Dumnezeu de mantuire ! Domnul va iubeste ! Domnul sa va binecuvanteze! V-a vorbit un om patit si care cunoaste adancurile pagane ale religiei ortodoxe.
FLORIAN Spune:
on septembrie 16, 2008 at 6:16 pm
DRAGA DANIEL VAD CA TE CREZI UN INTELIGENT INCURABIL SI TE MANDRESTI CA A CRESCUT CULTUL PENTICOSTAL.ADEVAR GRAIESTI A CRESCUT DAR CUM?PRIN INTRAREA DOMNULUI CIOABA CU ENORIASII LUI.INTRADEVAR ACEEA SUNT ADEVARATI PENTICOSTALI.DACA AI STUDIA MAI DE APROAPE SITUATIA AI OBSERVA CA A CRESCUT NUMARUL CASATORIILOR DINTRE FETELE PENTICOSTALE CU BAIETII DIN AFARA.DE CE OARE?OARE DE CE VAD CA AU INCEPUT FETELE SA POARTE BATICURILE DOAR LA BISERICA?OARE DE CE SE MACHIAZA PE ASCUNS LA SCOALA ?ITI SPUN EU PENTRU CA A VENIT TIMPUL SCHIMBARII.SUNT TOT FELUL DE OAMENI INGUSTI LA MINTE CARE CRED CA DACA ESTI IMBRACAT ALTFEL SAU DACA PORTI BATIC IN CAP ESTI DIFERIT.CINE ARE CREDINTA IN DUMNEZEU NU-L INTERESEAZA CUM ESTE IMBRACAT UNU SAU ALTUL.CREDINTA O ARE IN EL SI NU CRED CA DACA AR FI IMBRACAT ALTFEL AR FI MAI EVLAVIOS.DECI DOMNULE ISTETIME NU TE MAI DA MARE CA STI STATISTICI CA NU AI DREPTATE.UNA ESTE SA AI CREDINTA SI ALTA ESTE SA INTRI CA ESTI OBLIGAT DE VREO BULIBASA.NUMAI BINE SI LA MAI MULTI ENORIASI
iosif aslam Spune:
on septembrie 25, 2008 at 3:38 pm
DRAGII MEI CITITORI CRESTINI SI ORICARE DIN ORICE ALTA DENOMINATIUNE PRETINDETI CA FACETI PARTE…
ESTE VREMEA PRIELNICA,DAR CEA MAI POTRIVITA ACUMA CA SA-L CAUTAM PE DOMNUL ISUS HRISTOS CU TOATA FIINTA,CU TOATA NADEJDEA CU TOATA INCREDEREA CA ESTE PREA APROAPE ZIUA ZIUA CAND EL VINE SI SA PUTEM IESI DIN GUNOIELE LUMII SI SA PLECAM LA LOCUL PREGATIT DE EL SI DORIT DE NOI.
FITTI BINECUVANTATI
PASTOR IOSIF ASLAM
iosif aslam Spune:
on septembrie 25, 2008 at 3:42 pm
SUNT BUNE BARFELE PENTRU CEI CE LE IUBESC SI CANTARILE DE LAUDA PENTRU CEI CE LE CANTA DINTR-O INIMA CURATA.
DAR E FRUMOS SA STIM SA FACEM ALEGEREA CEA BUNA…
AZI?????????
DUMNEZEU SA BINECUVINTEZE PE TOTI CEI CE-L IUBESC SI-L DORESC IN VIATA LOR CA DOMN SI MANTUITOR.
ALEGETI SA-L IUBITI PE DOMNUL ISUS HRISTOS
PASTOR
IOSIF ASLAM
mirko Spune:
on octombrie 27, 2008 at 12:49 pm
ESTE DREPT CA TREBUIE SA CAUTAM CALEA INGUSTA CA ASA NE SPUNE MINTUITORUL DAR ASTA NU INSEAMNA CA TREBUIE SA O CAUTAM SI CU O MINTE INGUSTA CA DOMNULUI NU II PLAC OAMENII SARACI CU DUHUL CA SA NU ZIC MAI RAU NOI AVEM IN COMUNITATEA NOASTRA ( PENTICOSTALA) UN EXEMPLU MARE DE TOT DE OAMENI CU MINTEA INGUSTA CONDUSI VOLUNTAR DE FR. MOISE DE LA ORASTIE CARE PE UNDE UMBLA MAI NOU SE CREDE MESIE SI DEZBINA TOT CE ESTE PLACUT SI NEPLACUT CA SA ISI ATINGA SCOPUL DE LIDER SUPREM; DOMNU SA SE INDURE DE EL.AMIN
MARIA Spune:
on noiembrie 13, 2008 at 9:13 am
M-AM SATURAT SI EU DE CONDUCEREA DE LA CULTUL NOSTRU PENTICOSTAL DAR CE SA FAC?UNII AU AJUNS SA-SI IA MOBILA ALTII MASINI DIN AJUTOARE SI EU CU TREI COPII NU PRIMESC DECAT CATE O CUTIE CU HAINE VECHI.DE CE OARE?AU SPUS CA SUNT TRECUTA PE LISTA SI LA URMATOAREA DONARE VOI PRIMI SI EU.DAR DE CE ?ASA SUNT PASTORII NOSTRI DIN VALEA JIULUI.
DANIEL Spune:
on noiembrie 28, 2008 at 10:16 pm
iubiti frati intru Hristos Iisus…urmaream comentarile lasate la aceasta referinta….Dumnezeu este acolo unde e iubirea pt ca spune pr Arsenie Boca;” Hristos vine oriunde.Este chemat si-l cheama iubirea”…jertfa martirilor din primele veacuri crestine va spune cv??? Meditati asupra uniu singur termen pe care ortodoxia va adreseaza… martiri si-au dat viata intrUHRISTOSiar multi dintre noi astazi cedam asupra acestori”lupi printre oi” …oare este indreptatit cnv sa aduca vinovatia asupra unei confesiune…doar care este fara de pacat….insa bani..adica diavolul fac legea in ziua de azi chiar sh in biserica Ortodoxa……Adevarul nu poate fi explicat logic pt ca adevarul este Iisus Hristos…Adica D-zeu Tatal in cele 3 ipostasuri…Domnul sa va aiba in paza Lui Un cracuin Binecuvantat
geannys Spune:
on noiembrie 29, 2008 at 6:52 am
Daniel apreciez interventia ta, si sunt de aceeasi parere cu tine: Dumnezeu etse Iubirea. Insa mi`as permite sa fac o rectificare in ceea ce ai zis mai sus, si anume: nu ortodoxia, alt cult sau vreo persoana adreseaza un anumit indemn sau referinta, ci insusi Dumnezeu prin Cuvantul Lui (Biblia) sau chiar prin gura oamenilor. Un Craciun binecuvantat sa ai alaturi de cei dragi!
MEMUCAN Spune:
on decembrie 13, 2008 at 5:42 pm
PENTRU PRIMA DATA MI-A FOST , SI -MI ESTE ESTE RUSINE DE NUMELE ASTA DE “PENTICOSTAL”.NU POT SA CRED CA NE-AM INTORS ATAT DE MULT IN TIMP SI CA INCA MAI CONTEAZA RAHATURILE ASTEA .DAR CE PRETENTI SA MAI AVEM ,DE FAPT DACA AI BATIC (CASCA DE PROTECTIE) PE CAP POTI FI CEA MAI MARE PARASUTA,ORI DACA URLI CAT TE TIN PLAMANII ESTI CEL MAI SFANT,SAU DACA TE URCI LA AMVON SI FACI PUTIN SPUME LA GURA ESTI CEL MAI TARE .DE FAPT NA-TI OBS. CA NICI ODATA OAMENI ASTIA NU POT FI MULTUMITI, BA FUSTA E NU STIU CUM, BA PARUL E DE LA STANGA LA DREAPTA ,TOT TIMPUL SUNT CU T RULETARA IN BUZUNAR , UNI DINTRE EI AU TUPEUL PORCESC SA TE INTREBE DE CE AI NUMA UN COPIL SAU DOI (APROPO AR TREBUI TOTI SA AIBE CATE 33 DE COPII ASA SPUNE ANATOMIA O FEMEIE POATE NASTE DE 33 ORI ) .NISTE FATARNICI!!!! FRATILOR AM AJUNS LA LIMITA PENIBILULUI , DE CE CREDETI CA FUGE LUMEA DE NOI. VA SPUN EU DIN CAUZA PROSTIEI(NUMAI VORBESC DE OAMENII CULTI),CA NU AI INTRAT BINE IN BISERICA CA ESTI RACOLAT,SI TI SE SPUNE CE SA NU FACI TOTUL INCEPE CU NU LUA NU ATINGE NU GUSTA,OARE ASTA ESTE POCAINTA ? CRED CA PENTRU MULTI ASTA CONTEAZA , CE SA MAI SPUNEM MULTA PROSTIE PUSA LA LOC DE FRUNTE , OARE IN ASTA CONSTA POCAINTA SA FIM TRASI LA XEROX CU TOTII . CRED DIN TOTA INIMA IN DECENTA , DAR DECENT NU ESTI DACA PORTI BATIC , CI PRMOVEZI SUBCULTURA PENTICOSTALA SAU CE SA FAC, SA MA IMBRAC CA TATA ORI SOTIA MEA SA FIE INBRACATA CA MAMA CA ASA E “DECENT” SA FIM SERIOSI. MULTA FATARNICIE , SCHIMBATI SUBIECTUL E RASUFLAT RAU ( APROPO NA-TI OBS. CA TOT ASTA MAI IN VARSTA VB. DESPRE INBRACAMINTE PT CARE ACUM NU MAI CONTEAZA, DAR EI CAND AU FOST TINERI ?) MULTA FATARNICIE .
SUNT SIGUR,DA ,MI-E RUSINE ….
lui_eduard Spune:
on decembrie 29, 2008 at 6:06 pm
@MEMUCAN – aminteai ca fug oamenii de noi.. cat se poate de adevarat in cele mai multe cazuri si asta pentru ca atunci cand vorbim despre viata noasta din postura de copii ai lui Dumnezeu, vorbim mai mult de lucrurile la care am renuntat (si dupa care poate inca mai tanjim
) si care pentru ceilalti au valoare.
imi aduc aminte de o situatie cand eram in clasa 12 si m-a intrebat o colega care e diferenta dintre mine si ea, ca doar credem amandoi in Dumnezeu, in Isus… am imceput sa ii zic ca noi nu avem icoane in biserica, ca nu mergem la disco, ca nu fumam, la noi tinerele poarta batic pe cap la biserica, se imbraca in fusta si am continuat pe linia asta aducand mai multe “NU”-uri… mai tarziu insa mi-am dat seama de greseala mea… eu trebuia sa ii vorbesc despre frumusetea vietii noaste, despre frumusetea relatiei pe care o avem cu Dumnezeu, iar EU M_AM OPRIT LA DETALII SI AM UITAT ESENTIALUL.
@geannys – intr-adevar tot mai mult uitam ca poarta este stramta si prin trairea noastra tot mai des incercam sa o largim… trist, dar adevarat… imi place ce zice Paul Washer in acel mesaj adresat tinerilor: nu este doar o poarta stramta, ci si o cale ingusta pe care trebuie sa mergem….
Dumnezeu sa ne ajute sa mergem pe calea ingusta si sa croim carari drepte pentru slava Lui! Mult har si binecuvatare in noul an tuturor!
VALERICA Spune:
on ianuarie 10, 2009 at 12:04 pm
Da asa este din pacate in zilele noastre nu ne mai deosebim de lume si diavolul ne tot amageste ca nu e pacat ne inchide ochi ca sa nu vedem nimik din ce facem rau ,dar sa ne rugam la D-zeu sa ne deschida ochi si sa ne ajute sa traim dupa voia LUI ,chiar daca stim ca este greu dar cu EL totul este cu putinta cu EL poti totul esti mai mult ca biruitor……….sa aratam lumi intregi ca exista D-zeu ca EL ne poate salva ca a murit pentru pacatele noastre…..si sa pazim mai intai cuvintele LUI sa nu ne ingrijoreze de ziua de maine ce vom manca sau ce vom bea sau cu ce ne vom imbraca daca vom cauta mai intai pe D-zeu toate aceste lucruri ni se vor da pe deasupara si vom fi fericiti chiar daca adesea vin furtuni si bat in barca noastara dar noi stim ca la carma ei este ISUS si vom iesi biruitori…….multi poate ne spun traieste-ti viata distreazate …..dar noi ne bucuram in HRISTOS……DOMNUL sa ne binecuvanteze pe toti si sa ne deschida ochi sa vedem ca venirea LUI este aproape si sa fim gata pentru intalnirea cu EL….daca ar veni la noapte sa poti spune sunt gata pentru intampinare…..si sa ne ajute sa fim lumina lumi si sarea pamantului……DOMNUL SA FIE CU NOI AMIN
crina Spune:
on ianuarie 16, 2009 at 6:17 pm
eu zic sa nu ne mai luptam aici in religi care e mai bun si care nu!daca cu adevarat avem credintza in Dumnezeu nu vom mai face asta !in fata lui Dumnezeu toti suntem egali!A ZIS IUBESTE PE APROAPELE TAU CA PE TINE INSUTI luptandu-ne shi faptul ca ne credeam uni mai superiori fata de alti niciodata nu vom ajunge cu adevarat sa urmam CUVANTUL LUI DUMNEZU!haide-ti oameni buni sa mai vedem shi alte lucruri sa mai vedem shi acea farama de bunatate care exista la fiecare in inima shi sa incercam sa-i ajutam sa o scoata in afara fara razboaie si ordine!eu sunt CRESTINA ORTODOXA si din cate am citit pe aici am observat ca va razboiti in adevaratul sens al cuvantului !incercati sa intelegeti ca fiecare are credinta in suflet shi nu trebuie sa aratam la alti ca suntem mai credinciosi sau mai putin credinciosi !totul este in sufletul nostru si acolo trebuie sa ramana!DOMNUL SA VA AJUTE!
MAHALU MIHAELA-DANA Spune:
on ianuarie 19, 2009 at 12:45 pm
Domnul sa va binecuvinteze pe toti! am vazut caci mai sus va contraziceti unul pe celalalt…eu va zic sa il rugati pe Dumnezeu sa dea intelepciune omenirii si sa arate El in mod personal fiecaruia din noi ceea ce este bine si ceea ce nu este. Eu sunt penticostala de aprox. 3 ani si provin dintr-o familie mixta tatal-ortodox si mama-penticostala.A trebuit sa trec prin cele mai oribile clipe ca sa inteleg exact ce vrea Dumnezeu pentru mine….ASTA DEOARECE NU VOIAM SA ASCULT NICI DE SPUSELE MAMEI MELE,DAR NICI DE CELE ALE TATALUI.AM TRAIT PARALEL INTRE CELE 2 RELIGII.SI M-AM CONVIS ABIA LA VARSTA DE 23 DE ANI DUPA CE AM GUSTAT APROAPE DIN TOATE PACATELE.EU VA INDEMN DOAR ATAT: SA NE SILIM SA II PLACEM LUI DUMNEZEU CACI EL E SINGURUL JUDECATOR AL LUMII.AVEM CUVANTUL LUI DUMNEZEU LA DISPOZITIE, DECI AVEM UN DREPTAR PENTRU VIATA NOASTRA.SUNTEM CREATIA LUI DUMNEZEU CU TOTII SI DACA VOM VREA EL SE VA DESCOPERI FIECARUIA DINTRE NOI.
Anonim Spune:
on ianuarie 19, 2009 at 1:47 pm
Eu cred ca voi suferiti pe bune … ce treaba are cum te imbraci in viata de zi cu zi cu credinta in dumnezeu , am inteles ca nu e frumos sa te duci la biserica in blugi taiati sau eu stiu ce , e ok sunt de acord si nu sunt credincios dar totusi , nu cred ca dumnezeu se uita la tine cum esti imbracat ci doar in sufletul la ce gandesti ca degeaba te imbraci elegant si te duci la biserica uitatandu-te dupa nu stiu ce fete sau eu mai stiu la ce se uita si se gandesc toti baietii ! E stupid fiti si voi un pic mai logici caci nu e deloc frumos sa umblii pe strada in basma sa fim seriosi acum !
geannys Spune:
on ianuarie 19, 2009 at 4:05 pm
Crede-ma ca nu suferim. Chiar daca ti se pare un subiect banal, Biblia trateaza in mod deosebit imbracamintea femeilor si barbatilor in adunare. In caz ca ai acasa Biblie, te sfatuiesc sa citesti efeseni 11. Fii binecuvantat/a!
crina Spune:
on ianuarie 21, 2009 at 4:44 pm
SUNT CATOLICA SI POT SPUNE CA SUNT MANDRA.DUMINICA AM FOST LA O ADUNARE LA UN CULT PENTICOSTAL SI EFECTIV M-AM SPERIAT DE CE AM VAZUT ACOLO.A VENIT UN ASA ZIS OM CARE ARE LUCRAREA DOMNULUI PE PAMANT UN NEBUN EFECTIV PAREREA MEA CARE PRIN NISTE CRIZE DE NEBUNIE POT SPUNE CU OCHII DATI PESTE CAP SI CU O ABORDARE EXTREM DE DURA A PREVESTIT SFARSITUL LUMII.M-AM SPERIAT DACA ACEL INDIVID SE CREDE UN OM CU DUHU SFANT IN EL PRECUM A ZIS SI POATE SPUNE NISTE CUVINTE ASA PROSTESTI APOI INSEAMNA CA LUMEA A INEBUNIT.EFECTIV NU AM INTELES DE CE LUMEA ASCULTA ASA CEVA DE CE NISTE OAMENI NEBUNI POT SPUNE POT PREDICA INTR-O ASA ZISA BISERICA UNDE SE AFLA COPII SI OAMENI BATRANI CUM CA VINE SFARSITUL LUMII?L-AM OPRIT SI L-AM INTREBAT SI EFECTIV A RAS SPUNAND CA ASA A PRIMIT MESAJ DE LA DOMNUL.EU L-AS FI ARESTAT PE ACEL IPOCRIT DAR PENTICOSTALII MAI CA-I PUPAU MANA.DOAMNE RAU A AJUNS LUMEA ASTA DACA NE INCREDEM IN TOT FELUL DE FALSI PREDICATORI
geannys Spune:
on ianuarie 21, 2009 at 7:11 pm
Draga mea, te sfatuiesc, indiferent de cultul de care apartii sa rasfoiesti Biblia, daca ai una acasa. Citeste din Apocalipsa si vezi cum descrie Ioan vremurile din urma, si cum spunea oamenilor in vatat de Isus ca sfarsitul e aproape. Sau…cum spune tot Biblia ca in vremea din urma “fii si fiicele voastre vor prooroci, batranii vor avea vedenii” si asa mai departe. Sfarsitul nu trebuie sa te inspaimante daca ai o relatie buna cu Dumnezeu. Iar daca te`a inspaimantat, pune`ti un semn de intrebare cum este si daca ai o relatie personala cu Dumnezeu. Chiar daca esti catolica, in Biblie credeti si voi, sau ma rog, ar trebui. Te sfatuiesc cu mare drag sa faci acest lucru. Fii binecuvantata!
crina Spune:
on ianuarie 22, 2009 at 6:19 pm
VAD CA SI TU ESTI DE ACORD CU ACESTI FALSI PROLOCI,SI ASTA NU ESTE BINE.TI-AI PUS INTREBAREA VREODATA CA SUNTETI O SECTA CARE A-TI IMPRUMUTAT DE LA CELELALTE CULTE VECHI CAM CE ATI VROIT VOI V-ATI FACUT O SECTA IN CARE AU INTRAT CAM TOT CE A FOST REFUZAT IN ALTE PARTI?TE-AI GANDIT OARE CA UN FOST CRIMINAL SE CREDE PROOROC SI VESTESTE SFARSITUL LUMII?NU CRED CA INCERCI SA CREZI CA UN CRIMINAL CARE A TRECUT LA PENTICOSTALI A PUTUT INTOARCE SPRE BISERICA FATA.EU NU CRED ASTA.NU INTELEG DE CE CREDETI CA SUNTETI MAI BUNI DECAT CEILALTI?NICIODATA NU VETI PUTEA .SUNTETI RAI INVIDIOSI SI DUPA CAT VAD CA SCRIE LUMEA AM O PARERE F PROASTA DESPRE ACEASTA SECTA.SEMANATI CU SECTA ACEEA CARE S-A SINUCIS IN MASA SPUNAND CA VINE SFARSITUL LUMII.EU CRED IN DUMNEZEU IAR LA SFARSITUL LUMII NICI NU VREAU SA MA GANDESC.CRED CA ASA CEVA NU SE VA INTAMPLA ACUMA SI NICI ALTADATA.TOTUSI AR TREBUI SA TE PREGATESTI DACA STI CA VINE APOCALIPSA.IMPREUNA CU CEILALTI FALSI PROOROCI AI VOSTRI AR TREBUI SA VA INCHIDETI UNDEVA SI SA ASTEPTATI APOCALIPSA DACA ASTA ORITI
daddy Spune:
on ianuarie 26, 2009 at 12:37 pm
geannys… aici se face o mare incurcatura: calea ingusta este definia ca modul de a ne imbraca, a lua, a guste, a atinge… Daca studiezi in context, si esti “open minded” o sa observi ca Insusi Isus Hristos este calea ingusta. Nu o mai incurcati, lasati-o deschisa si simpla asa cum a aratat-o El ca toti sa poata veni pe ea. Va faceti vinovati de a stramba caile Domnului daca in loc de Isus puneti obiceiuri si mod de a ne imbraca, de a ne inchina, de a canta, etc. Daca nu e asa sa-mi spui..
daddy Spune:
on ianuarie 26, 2009 at 12:44 pm
si apropo.. se tot da pe-aici cu presupusu’ ca ar trebui sa ne imbracam ca Isus
) . Sa-mi spuna si mie cineva cum se imbraca Isus, si cum s-ar fi imbracat daca ar fi trait in secolul 21, la varsta de 25 de ani! Sau la 20… Ce muzica ar fi ascultat si cu ce fel de oameni s-ar fi insotit. (mare atentie ca daca citim Biblia descoperim un Isus care era prietenul pacatosilor, care manca la mese cu vamesii, la care prostituatele ii spalau picioarele si cu parul lor cel lung si despletit i le stergea, un Isus care calca Sabatul si ii ponegrea tot timpul pe domnii preoti, care a vindecat pe cineva odata bagandu-i degetele in urechi si atingandu-i limba cu scuipatul Lui (ops)). So… imi spune si mie cineva in ce fel de tipare ar fi intrat Isus AZI????????????????????
daddy Spune:
on ianuarie 26, 2009 at 12:46 pm
Si pentru cei care STRIGA pe aici… calmati-va. Scrieti cu litere mici. Caracterele cu care scrieti va arata si caracterul la unii.
Bairstow Spune:
on ianuarie 26, 2009 at 5:42 pm
Nu inteleg de ce ne preocupa imbracamintea daca noi avand credinta in Iisus aceasta este singurul lucru care conteaza.Ca nu ne mantum prin fapte ci prin credinta.Tot o greseala a bibliei? este versetul cu poarta stramta.De ce sa ma mai chinui daca cred?In fine la cate credinte sunt in Iisus si la cate inselatorii eu as alege-o pe cea care a fost de la inceput.Ca daca ar fi fost de la noi ar fi ramas cu noi zice Noul Testament pe undeva.
geannys Spune:
on ianuarie 26, 2009 at 5:45 pm
Intr-adevar nu suntem mantuiti prin fapte…dar in Biblie se pune mare accent si pe trairea noastra. De exemplu Domnul Isus spunea ca “ii veti cunoaste dupa faptele lor” sau “faceti fapte vrednice de pocainta voastra”.
Bairstow Spune:
on ianuarie 26, 2009 at 6:04 pm
Interesant ce ai scris :faceti fapte vrednice de pocainta voastra.Cum i-ti manifesti pocainta ta?Ca sa nu umblu pe carari biserica mea este ortodoxa si credinta fara fapte e moarta dupa cate stiu eu.Sau credinta prost inteleasa.Omul dupa marturiserea bisericii ortodoxe se mantuie prin har, credinta si fapte.Daca ne lipseste una din cele 3 este inutil aproape sa speram la mantuire.Cand dau navala sa intru pe poarta cea stramta inseamna ca incerc sa fac fapte bune.Fara Ajutor nu pot dar prin credinta si cu ajutorul harului o sa reusesc in a face fapte bune.Revenind la subiect un crestin trebuie sa se imbrace cat mai simplu dar si decent.Am cunoscut o fata (la servici) si era evanghelista.Luni si Marti venea imbracata tipic bisericesc dar treptat spre sfarsitu saptamanii isi schimba hainele in haine din ce in ce mai lumesti.Asta asa ca fapte.
geannys Spune:
on ianuarie 26, 2009 at 6:33 pm
N-o judeca, pt a nu fi judecat. Si…atat timp cat iei ca model oameni, vei fi dezamagit (iti spun din experienta). Dar daca citesti epistolele lui Pavel scrie clar care trebuie sa fie imbracamintea femeii si care a barbatului. Biblia trateaza si aspectul acesta, si spune ca femeia trebuie sa poarte capul acoperit si nu-i este ingaduita imbracamintea barbateasca.. Cu tot respectul, dar peste aspectul acesta a sarit cultul ortodox?
Bairstow Spune:
on ianuarie 26, 2009 at 7:01 pm
Nu judeca ca sa nu fi judecat
.Dar tu de ce judeci?Sau confundam mustrarea cu judecata?Nu prea inteleg dar in biserica la mine nu am vazut femei care sa nu poarte batic.Uite acum ma uit si la voi pe you tube sa vad daca e la fel.Sau la ce aspect te referi?Nu am vazut femei imbracate in haine barbatesti
la mine in biserica.
Da.M-am uitat pe you tube.De obicei au o cordeluta, altele au batic iar altele nu au nimic.
Bairstow Spune:
on ianuarie 27, 2009 at 12:09 pm
Uite, ma uitam pe you tube.Si acolo sunt niste harismatici care se tavalesc pe jos etc etc.Sa zicem ca biserica voastra nu e deacord cu astfel de manifestari dar nici nu prea ia masuri impotriva unor astfel de fenomene.Asa cum scria o catolica mai sus cu unul care prorocea apocalipsa.
Apoi ca si acei harismatici babilonul religilor pro si neo protestante au acelasi tata pe Luther.Daca te-ai documenta mai bine ai vedea cine a fost acest om.Asa cum recunoastem prin gestica unii politiceni moscoviti asa vedem si la voi acelasi tipuri de predici acelasi gesturi la cei care conduc.Uneori o intamplare spusa de un adventist este repetata de un penticostal la fel si invers.
Bairstow Spune:
on ianuarie 27, 2009 at 12:17 pm
Adventistii recunosc ca s-au format din predica lui Miller si mai tarziu din predica lui White.Dar la fel ca majoritatea il lauda pe Luther ca fiind om al lui Dumnezeu.I-am intrebat:daca Luther a fost inspirat de Dumnezeu de ce nu i sa aratat ca Sabatul e obligatoriu pentru crestini?
Si inca ceva Luther a fost mai mare decat Sfanul Petru?Deoarece el a readus daca e adevarat o multime de oameni la solo scriptura ca sa dau un exemplu.Solo scriptura a fost pentru crestini motivul formarii a sute de culte daca nu chiar mii.
George Spune:
on martie 8, 2009 at 12:10 pm
Nu uitati un lucru pe care istoria il arata si anume ca intotdeauna cei rai au prigonit si batjocorit pe cei buni.Cum erau priviti si tratati Domnul Hristos si ucenicii sai, (spuneau despre Domnul Hristos ca are drac si pana la urma l-au omorat), cat de urat vorbea multimea de oameni de la Ierusalim despre cei 120 care au fost botezati cu Duhul Sfant (spuneau ca sunt beti si radeau de ei), cum au fost prigoniti si omorati cei care predicau evanghelia in secolele I-III, cum mai tarziu Biserica devenita intre timp o institutie puternica a inceput sa prigoneasca si chiar sa omoare pe cei ce nu voiau sa se increstineze sau chiar pe cei care erau crestini si nu credeau in toate prostiile lor pacute pentru a produce bani si putere(vezi de ex. indulgentele). Din pacate istoria se repeta si in secf XXI.
reverend missionar Poama Gratiel Paun Spune:
on aprilie 1, 2009 at 8:32 pm
dupa indurarea pe care nea lasat-o d-zeu stim ca cultele pamintului sint femeia inbracata in haina stacojie asa ca stiu ceea ce d-zeu a lasat in tine si tine ceea ce d-zeu ti-a incredintat ptr ca asa ne invata cuvintul nu zice turma mare nu te teme ci turma mica nu te teme totus stim ca indurarea mila si d-ragostea vor veni dela d-zeu tatal orisicarei milostiviri in el ne incredem
FII BINECUVINTAT IN MISIUNEA PE CARE O AI
CU DRAGOSTE AL TAU FRATE IN DOMNUL
REVEREND MISSIONAR POAMA GRATIEL PAUN
reverend missionar Poama Gratiel Paun Spune:
on aprilie 1, 2009 at 8:36 pm
dupa indurarea pe care nea lasat-o d-zeu stim ca cultele pamintului sint femeia inbracata in haina stacojie asa ca stiu ceea ce d-zeu a lasat in tine si tine ceea ce d-zeu ti-a incredintat ptr ca asa ne invata cuvintul nu zice turma mare nu te teme ci turma mica nu te teme totus stim ca indurarea mila si d-ragostea vor veni dela d-zeu tatal orisicarei milostiviri in el ne incredem
FII BINECUVINTATI IN MISIUNEA PE CARE O AI
CU DRAGOSTE AL TAU FRATE IN DOMNUL
REVEREND MISSIONAR POAMA GRATIEL PAUN
reverend missionar Poama Gratiel Paun Spune:
on aprilie 1, 2009 at 8:40 pm
ASCULTATI VOI TOTI CE IUBITI PE D-ZEU CUVINTUL NU MINTE DAR CEEA CE FACEM NOI ADICA UNI CAUTA SA STRICE INVATATURA SANATOASA LASATA O DAta ptr todeauna sfintilor apostoli pri duhul sf. si ajunsa pina la noi prin acelasi duh care ne calauzeste nu cautati sa va alipiti de altele invataturi si gindul vostru nu la un cistig mirsav ca al cultului pent. nu luati dreptul vaduvei si a orfanului ci cautati de faceti binele indeletnicitiva cu el asa va da domnul izbinda in toate planurile voastre
CU DRAGOSTE REVEREND MISSIONAR POAMA GRATIEL PAUN
gicu danciu Spune:
on aprilie 18, 2009 at 6:16 pm
nu stiu de ce se arunca cu noroi si se generalizeaza asa de mult cu privire la imbracaminte si la ,,castigul marsav”ca al cultului penticostal
??? DUMNEZEU se uita de fapt la inima omului nu la haine dar desigur ca o tinuta decenta si o morala crestina este apreciata daca sunteti o ,,poama ” buna atunci DUMNEZEU CU SIGURANTA VA VA RASPLATI NU TREBUIE SA VA ,,IMPAUNATI” ATAT ARUNCAND ACUZE NEFONDATE
SI MAI ALES NU MAI GENERALIZATI frateplin de dragoste care sustineti ca sunteti si misionar si reverend
Reverend Missionar Poama Gratiel Paun Spune:
on aprilie 27, 2009 at 11:18 am
Dragii mei in iubirea lui Hristos isus nu putem zice ca nu cunostem bunatatea lui D-zeu ptr ca mila lui a fost deja aratata prin moartea lui pe cruce si pri invierea lui a doua zi dupa cum zic scripturile ceea ce vreau eu sa spun este ca nu toti ceei ce zic doamne doamne au parte de imparatia lui d-zeu dar iata ca ma vad silit sau obligat de imprejurari a ma face explicit si nu ma “INPAUNEZ” SI NICI NU CAUT SA ARUNC CU NOROI IN CULTUL PENTICOSTAL CAUT SA SPUN DOAR ADEVARUL PE CARE LA-M TRAIT EU IN MIJLOCUL CULTULUI IN CARE AM TRAIT se face
ISCRIMINARE RASIALA, SE MINTE PRIVIND DREPTUL VADUVEI SI ORFANULUI CARE SE IA NU SE DA, NU SE DAU DRUMUL LA PROROCII SAU VEDENI DECI SINT MAI MULTE PROBLEME SCUMPUL MEU FRATE SAU PRIETEN gicu danciu CARE MA OBLIGA SA ACUZ NU PE NEDREPT CULTUL PENTICOSTAL CA PE O INSTITRUTIE ARE CINDVA A MERS BINE DAR A DAT MAI MULTE RATEURI BINEINTELESC SCUMPUL MEU gicu danciu CA RASPLATA SAU JUDECATA NU SINT ALE MELE CI ALE LUI D-ZEU DAR AVEM DATORIA SA ZICEM BINELUI BINE SI RAULUI RAU NU CA AS FI EU SFINT NU MA REFER LA ASTA DAR ATITA TIMP CIT MUSTRARILE NU AU FOST LUATE IN COSIDETRARE DE CONDUCEREA CULTULUI CIT PROROCI CE AU ZIS ADEVARUL EXCLUSI DI CULT ATUNCI CE SE POATE FACE ESTE DOAR SA SPUNEM ADEVARUL SA NU LASAM POPORUL A SE IMBATA CU APA RECE APROPO VERIFICA CUNM SCRI PTR CA MISSIONAR SE SCRIE CU DOI S OK FIITI BINECUVINTATI DE DOMNUL
adela Spune:
on mai 7, 2009 at 12:41 pm
da e corect ca la biserica e normal sa vi imbracat decent fara tot felu de accesorii sau mai stiu eu ce dar nu cred k, credinta in dumnezeu sta in niste haine adica dak nu ma imbrac toata ziua in rochie pana in pamant si nu imi pun batic in cap o sa ma manance talpa iadului. conteaza ce ai in suflet si dak crezi cu adevarat in Dumnezeu nu cum te inbraci sau la ce biserica te rogi,sa fim seriosi
Reverend Missionar Poama Gratiel Paun Spune:
on mai 10, 2009 at 11:24 am
nimeni nu a zis sa venim imbracati ca in nu stiu ce haine sau in anume fel d-zeu nu se uita la haine ci la inima omului dar sa nu uitam ca intre noi sint si prieteni si daca cineva vine imbracata in lucruri foarte stimte sau lucruri foarte scurte putem stirni pofte si piutem induce pe cineva in pacat de aceea spune cuvintul sa ne imbracam cuvincios cu rusine si sfiala dar nu numai in biserica ci si in viata de zi cu zi iar femeile sa fie acoperite .
ca rtespect ptr barbatul lor si ptr ingeri
nu zic eu lucrurile astea le zice scriptura
cu dragoste
Reverend Missionar Poama Gratiel Paun Spune:
on mai 10, 2009 at 11:24 am
nimeni nu a zis sa venim imbracati ca in nu stiu ce haine sau in anume fel d-zeu nu se uita la haine ci la inima omului dar sa nu uitam ca intre noi sint si prieteni si daca cineva vine imbracata in lucruri foarte stimte sau lucruri foarte scurte putem stirni pofte si piutem induce pe cineva in pacat de aceea spune cuvintul sa ne imbracam cuvincios cu rusine si sfiala dar nu numai in biserica ci si in viata de zi cu zi iar femeile sa fie acoperite .
ca rtespect ptr barbatul lor si ptr ingeri
nu zic eu lucrurile astea le zice scriptura
cu dragoste
Reverend Missionar Poama Gratiel Paun
crina Spune:
on mai 12, 2009 at 11:30 am
nu va mai certati atata uitativa mai bine la televizor sa vedeti ca au mai intrat in randurile penticostalilor vreo 200 de romi ceea ce inseamna ca li se va ierta pacatele si nu vor mai fura cate ceva ,doamne bine ar fi sa intre toata comunitatea roma poate asa scapam de iei
geannys Spune:
on mai 12, 2009 at 3:18 pm
Crina, chiar daca exprimarea e libera, trebuie sa respectam drepturile si libertatea fiecaruia. Deci, te-as ruga pe tine si pe ceilalti care fac afirmatii de gen antirasial sau discriminari de genul sa va ganditi ca ati putea avea probleme serioase daca continuati asa. Legea da drepturi egale tuturor indiferent de etnie, deci, sa invatam respectul!
Reverend Missionar Poama Gratiel Paun Spune:
on mai 12, 2009 at 5:16 pm
Crina draga nu putem spune ca daca au intrat intre penticostali cam 200 de rromi pacatele le vor fii iertate ? Ptr ca biblia zice ca de vor fi pacatele ca nisipul mari si ei se vor pocai si se vor lasa de ele totul va fi IERTAT. sunt sigur de asta asa ca hai sa nu fim sceptici cu privire la etnia romilor ci sa cautam posibilitatea de a-i ajuta sa se integreze in structurile noastre prt ca primul ajutor ce poate fi dat este increderea in d-zeu si sa sti tu draga Crina ca d-zeu nu e ca noi nu este rasist El iubeste pe fiecare in parte . de asta eu zic ca nu este o tragedie ca s-au pocait 200 de rromi ci le dorim din inima viata lunga langa Hristos Isus
cu dragoste frateasca
Reverend Missionar Poama Gratiel Paun Spune:
on mai 12, 2009 at 5:24 pm
crina draga daca vrei putem colabora mai mult si poti sa ma cauti pe numarul de telefon 00393282420504 sau gratian32.p@virgilio.it pentru a vb cu tine despre comunitatea de rromi si sa cautam impreuna sa eliminam din mintile noastre orice urma de rasism si xenofobitism. nu au loc lucrurile astea in inima unui crestin sau poate preotul vostru din biserica unde mergi nu ti-a spus ca trebuie sa iubesti si pe vrasmasul tau. este o porunca biblica! hai sa nu cautam inlaturarea poporului rrom ptr ca nu se merita ptr cateva elemente negative sa condamnam un popor intreg. gandestete putin ok?
fii binecuvintata de d-zeu
Reverend Missionar Poama Gratiel Paun
Reverend Missionar Poama Gratiel Paun Spune:
on iunie 1, 2009 at 10:40 am
deci cred ca in citeva saptamini revin in romania si doresc sa ma bucur in hristos domnul
Horea M. Spune:
on iunie 22, 2009 at 8:44 pm
De ce intotdeauna vreti sa fiti VOI si cei DIN LUME? De ce credeti ca veti fi mantuiti imbracand doar ‘haina’ simplitatii? Sa stiti ca este foarte usor si convenabil sa indepliniti adlitteram ce scrie in Biblie, dar extrem de greu sa descoperiti o semnificatie mai profunda. Haina nu face pe om ‘fratilor’. Aceasta secta promoveaza mediocritatea si sloganul ‘Crede si nu cerceta’, voi vreti sa va feriti de cei din afara cultului vostru, credeti ca daca va puneti cenusa in cap ca fariseii, urlati in timp ce va rugati si vorbiti ‘in limbi’ va aude Dumnezeu mai bine decat pe cei care isi manifesta credinta cu discretie si simplitate? Sa stiti, ‘fratilor’, ca acela care rezista tentatiilor lumesti se va mantui, nu acela care se ascunde de ele. Acela va fi cel mai vulnerabil cand va da piept cu ele. Voi nu vreti sa aveti de-a face cu CEILALTI, va izolati de comunitate cand are nevoie de voi dar cand vine vremea sa culegeti roadele nu intarziati sa apareti, atunci va puteti ‘amesteca’ si cu cei ‘nepocaiti’. Daca ati citit Biblia asa de bine precum sustineti ar trebui sa stiti ca Isus a intrat in Ierusalim calare pe un asin, nu ca si pastorii vostri, in mertane si costume scumpe. E foarte simplu sa vorbesti de smerenie si de simplitate cand ai burta si conturile pline fara sa muncesti prea mult, doar indoctrinand o masa de oameni care sunt prea incuiati ca sa gandeasca si singuri. Ne priviti pe cei din afara cultului vostru ca pe niste pacatosi, ne puneti din start eticheta de pacatosi….cica noi va ispitim, va abatem de la calea cea dreapta…Sa stiti ca a trai in ignoranta si ura fata de aproape este un mare pacat…un pacat pe care il savarsiti foarte des si, din pacate totul este orchestrat de marii vostri pastori, plini de ‘HAR’…ce gluma buna:)))
geannys Spune:
on iunie 23, 2009 at 11:07 am
Dragul meu imi pare rau sa te contrazic, dar te contrazici in ce ai afrmat mai sus cu Biblia. Referitor la infruntarea ispitelor care sustineai ca vor face mai putin vulnerabil crestinul, Pavel spune in Cuvantul Lui Dumnezeu “Fugiti de ispite” nu sa le infurntam, deoarece intr-o astfel de confruntare vom fi cu siguranta invinsi. In fond suntem doar oameni. Iar in ce priveste izolarea noastra (a “pocaitilor”) de restul lumii, te inseli amarnic crezand ca suntem un fel de struti care atunci cand ies pe strada umbla cu capul sub pamant. Din potriva; ne place sa socializam cu ceilalti atat in cadrum adunarilor noastre cat si spontan sau organizat in afara bisericii. Si referitor la “crede si nu cerceta”, spuneai ca e principiul dupa care ne ghidam sau “suntem ghidati”. Da-mi voie sa te intreb, daca Biblia spune anumite lucruri si noi pretindem ca suntem crestini, credinta noastra unde ar fi daca am incepe sa luam fila cu fila si sa probam? Biblia defineste credinta astfel: “Si credinta este o incredere neclintita in lucrurile nadajduite, o puternica incredintare despre lucrurile care nu se vad.” (Evrei 11:1). Domnul sa-Ti dea lumina!
Horea M. Spune:
on iunie 23, 2009 at 4:04 pm
Si ce anume inseamna sa fugiti de ispite? Sa pretindeti ca nu exista si sa va spalati pe maini? Sa traiti sub un clopot de sticla? Si ce sunt ispitele pentru voi? Eu cred ca voi ii considerati pe cei din afara religiei vostre ispite, si da, va place sa socializati cu ei, dar in ideea de a-i convinge sa vina si ei in biserica vostra. Dupa aceea nu va mai prezinta interes. Toate astea pentru ce? Pentru iluzia ca ati salvat o ‘oaie ratacita’ . Mi se pare un mare pacat promovarea unor astfel de idei preconcepute si modul in care voi ne priviti de sus. De ce credeti ca biserica voastra de la infiintarea ei destul de recenta a suferit atatea scindari si s-a divizat in atatea grupari mai mici? De bine ce s-au inteles ‘fratii’ intre ei? Pana si in politica parca lucrurile se petrec mai transparent decat la voi!
Cornelius Spune:
on august 31, 2009 at 9:00 am
Afugi de ispita inseamna in fond a fi atent pe unde calci sau mai concret sa intelegi vorba romaneasca” daca te bagi in troaca te mananca porcii”.Asta nu inseamna sa te izolezi de lume, nu neg sunt unii care fac asta si nu neaparat penticostali insa e dreptul fiecaruia sa-si traiasca viata cu lumea sau singuratic.In ortodoxie nu sunt calugari si maicutze? Ati vazut vreodata vreo maicutza prin baruri sau vreun calugar prin cazinouri?Eu nu iar de va fi fost este o exceptie si mai mult ca sigur nu purtau hainele calugariei
ci erau imbracati” in civil” In concluzie, hai sa nu mai generalizam si hai sa nu mai aratam cu degetul. Exista mult…”folclor” cu privire la “pocaitzi”, foarte multa dezinformare si in parte acest lucru li se datoreaza tocmai datorita izolarii de cele”lumesti”propavaduita de unele dintre bisericile penticostale care pot merge pana acolo incat sa interzica pana si televizorul si mai ales computerul.
Sunt oameni si oameni si nefiind un cult cu reguli scrise precum cel ortodox care precizeaza punct cu punct cum se desfasoara o slujba, care sunt atributiunile preotului, etc. atunci unii pastori se simt dezlegati sa inventeze tot felul de “reguli” care n-au nimic de a face cu credinta.
Acuma sa fie clar, cu sau fara batic o femeie desfranata va fi tot desfranata si cu costum si cravata sau imbracat intr-un sac( sac, nu sacou!) un bezivan va fi tot un betzivan, fie ei ortodocsi, penticostali sau….mormoni!
geannys Spune:
on iunie 24, 2009 at 5:14 pm
Mai pe romaneste a fugi de ispite inseamna a nu te baga singur in gura lupului. Acuzatiile pe care le faci mi se par nefondate, hilare de-a dreptul; e cel mai usor e sa arunci cu noroi din afara. Fara a te simti lezat de ce spun, un intelept al vremii spunea ca ultimele argumente ale celui dezorientat e batjocura. Gandeste-te la asta.
Horea M. Spune:
on iunie 24, 2009 at 6:57 pm
Nu privesc din afara, am vazut cum merg lucrurile in cultul vostru si din inauntrul lui, am experimentat simultan ambele realitati, adica a voastra si a celor ‘din lume’ (va referiti la ei ca la niste creaturi de pe alta lume, de care e musai sa va diferentiati, nicidecum ca la niste egali) si tocmai de aceea sunt asa de neplacut impresionat. Mentalitatea de casta pe care o cultivati mi-a afectat si mie negativ viata si de aceea nu cred ca vorbesc in necunostinta de cauza.
Iar in ceea ce priveste ispitele…eu nu am zis ca trebuie sa te bagi singur in gura lupului, nu trebuie sa le ‘consumi’ sau sa ‘te consume’ ca sa iti dai seama ca ele exista, dar simplul fapt ca tu te-ai izolat de ele nu iti da dreptul sa le cumulezi si sa le atribui unui prototip negativ pe care sa il numesti ‘cel de afara’, ‘din lume’, ‘ceilalti’ etc. Am auzit de prea multe ori de la oameni din cultul vostru vorbe gen ‘Nu ma duc la evenimentul X sa nu ma amstec cu bautorii si fumatorii’.
Horea M. Spune:
on iunie 24, 2009 at 6:59 pm
Cei mai multi oameni cand sunt in biserica sunt adeptii unui cult, dar cand ies in lume sunt OAMENI, dar voi nicidecum.
Rverend Missionar (BISHOPS) Anglicano Pentecoste POPAMA GRATIEL PAUN Spune:
on iulie 2, 2009 at 6:06 am
mai oameni buni da ce va muscati si nu va iubiti stiti ca mintuitorul a zis sa nu fie multi invatatori intre noi ginditiva unde ajungeti
Rverend Missionar (BISHOPS) Anglicano Pentecoste POAMA GRATIEL PAUN Spune:
on iulie 2, 2009 at 6:07 am
mai oameni buni da ce va muscati si nu va iubiti stiti ca mintuitorul a zis sa nu fie multi invatatori intre noi ginditiva unde ajungeti
geannys Spune:
on iulie 2, 2009 at 5:24 pm
dragul meu, nu noi ii numin asa pe cei care se imbata sau sunt condusi de alte vecii, ci insasi Biblia. Tot ea ne spune sa nu luam parte la aceleasi desfrauri cu ei.